Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

to aroma ths vroxis ...

Kalispera se ola ta karotakia mou ! ^_^ tha mou epitrepete na grafw kai Greeklish kamia fora ... h malon ...tis merisoteres fores ( xoxoxo) lipon exthes to savvato meta to axalinoto (leme twra) clubing pou pragmatika eimoun koureli apo thn kourash kai thn zesth , hthela h kiriaki na einai droseri ... na einai iremh ... na xalarosw me thn voithia ths fisis ! lipon apo oti fenete gia proth fora afto pou ithela EGINE ! afthn thn stigmh vrexei ... exei ena apalo drosero aeraki kai egw kathome sto mpalkoni me ton laptop vlepw thn vroxi drosizome me to aeraki , pinw krio tsai kai grafw edw stis kouneloskepseis ! :) . Den kserw alla h mirodia ths fysis den sigrinete me tipota me ta panakriva aromata pou agorazoume ! allh mia apodiksi pos ta pragmatika omorfa pragmata pou mas kanoun na niothoume eftixismenoi,xaroumenoi h kai iremoi einai ta "dwra" ths fysis pou mas prosferei me to monadiko antalagma na thn prostatevoume gia na mporesei na kratisei tis isoropies se efton ton kosmo pou fisika emeis kanoume panta to antitheto kai alionoume ta panta sto perasma mas .... telos panton nomizw pos exw paei alou to thema gia afto as epistrepsw ekei pou milousa me ta "dwra" ths fysis ... niothw pos einai kati to magiko na mirizei olh h perioxi vregmeno xwma kai mata apo ligo na ksekinaei h iremh xalarh vroxh pou exei to diko tis prosopiko aroma ! einai toso magiko toso omorfo pou se kanei na esthanese iremia kai galinh ! toulaxiston afto simvenei me emena , otan mirizw thn vroxh den me endiaferei tipota! oti exw sto mialo mou svinei, gia otidipote pou me anxonei kai me fovizei otan mirizw to aroma ths vroxhs niothw pos exw enan aorato prostath giati me xalaronei kai me kanei na skeftome pio xalara! etsi opos tha eprepe na skeftomaste oloi kathe stigmh ! Tha pw kai ena telefteo pragmataki .... an to aroma ths vroxis mporouse na ginei aroma kai ypirxe sto emporio tha eixe ginei SOLD OUT !!!  Kisses ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου